Město Trutnov – Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka oddělení ochrany prostředí a krajiny na Odboru životního prostředí Městského úřadu Trutnov.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
- občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)
- dosáhla věku 18 let
- je plně svéprávná
- je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)
- ovládá český jazyk.
Kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v oblasti životního prostředí (ekologie a ochrana prostředí, lesní hospodářství apod.) nebo vyšší odborné vzdělání v obdobném oboru
Další požadavky:
- praxe ve veřejné správě výhodou
- komunikační, organizační a řídící schopnosti
- schopnost analytického a koncepčního myšlení
- znalost práce s PC
- flexibilita, pečlivost, analytické myšlení, ochota dále se vzdělávat
- řidičský průkaz skupiny „B“
Náplň práce zahrnuje mj.:
- výkon státní správy na úseku lesního hospodářství a myslivosti,
- výkon státní správy a samosprávy na úseku odpadového hospodářství,
- koordinace jednotného enviromentálního stanoviska a koordinovaného závazného stanoviska.
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat vedoucího Odboru životního prostředí Ing. Vendelína Žačoka na telefonním čísle 499 803 246, e mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (plat od 24.790 Kč, resp. 33.280 Kč do 35.770 Kč).
Nabízíme:
- práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání
- pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy
- osobní ohodnocení
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- stravenky v hodnotě 115 Kč
- peněžní odměny při pracovním a významném životním výročí
- peněžní odměny při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy
- příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy
- příspěvek na ošacení
- 25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
… mimo výše uvedené dále nabízíme:
- možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace
- metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.
Předpokládaný nástup ihned nebo dle dohody, na dobu neurčitou.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 30.06.2025 do 17:00 v označené obálce „NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OŽP LES“.
Místo a způsob podání přihlášek:
- osobně do podatelny MěÚ Trutnov,
- elektronicky datovou schránkou, popř. na adresu podatelna @trutnov.cz, nebo
- písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov
Náležitostí přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- kontaktní telefon a e-mail
- datum a podpis,
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
K přihlášce připojte:
a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky tohoto výběrového řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou pozici musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.
Kontakt:
telefon 499 803 110 nebo 499 803 114,
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. nebo This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
Ing. Jan Seidel v. r.
tajemník Městského úřadu Trutnov