Město Trutnov – Městský úřad Trutnov vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa úředníka oddělení ochrany prostředí a krajiny na Odboru životního prostředí Městského úřadu Trutnov.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
- občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt (§ 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění)
- dosáhla věku 18 let
- je plně svéprávná
- je bezúhonná (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a/ pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b/ pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena)
- ovládá český jazyk.
Kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v oblasti životního prostředí (ekologie a ochrana prostředí, lesní hospodářství apod.) nebo vyšší odborné vzdělání v obdobném oboru
Další požadavky:
- praxe ve veřejné správě výhodou
- komunikační, organizační a řídící schopnosti
- schopnost analytického a koncepčního myšlení
- znalost práce s PC
- flexibilita, pečlivost, analytické myšlení, ochota dále se vzdělávat
- řidičský průkaz skupiny „B“
Náplň práce zahrnuje mj.:
- výkon státní správy na úseku lesního hospodářství a myslivosti,
- výkon státní správy a samosprávy na úseku odpadového hospodářství,
- koordinace jednotného enviromentálního stanoviska a koordinovaného závazného stanoviska.
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat vedoucího Odboru životního prostředí Ing. Vendelína Žačoka na telefonním čísle 499 803 246, e mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 10. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (plat od 24.790 Kč, resp. 33.280 Kč do 35.770 Kč).
Nabízíme:
- práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání
- pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy
- osobní ohodnocení
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- stravenky v hodnotě 115 Kč
- peněžní odměny při pracovním a významném životním výročí
- peněžní odměny při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy
- příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy
- příspěvek na ošacení
- 25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
… mimo výše uvedené dále nabízíme:
- možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace
- metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.
Předpokládaný nástup ihned nebo dle dohody, na dobu neurčitou.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 30.06.2025 do 17:00 v označené obálce „NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OŽP LES“.
Místo a způsob podání přihlášek:
- osobně do podatelny MěÚ Trutnov,
- elektronicky datovou schránkou, popř. na adresu podatelna @trutnov.cz, nebo
- písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov
Náležitostí přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- kontaktní telefon a e-mail
- datum a podpis,
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
K přihlášce připojte:
a) strukturovaný životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (včetně těch, které se týkají správních činností),
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením;
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Doklad podle písm. b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky tohoto výběrového řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni telefonicky k účasti na výběrovém řízení. Zájemci o výše uvedenou pozici musí vzít na vědomí, že si vyhlašovatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení, a rozhodnout o tom, kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu.
Kontakt:
telefon 499 803 110 nebo 499 803 114,
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
Ing. Jan Seidel v. r.
tajemník Městského úřadu Trutnov